lørdag 28. januar 2012

Gave og interiørmessen =)

Da er Gave- og interiørmessen halvgått og jeg er våken og klar for jobbdag =)

Denne messen akkurat som den forrige hjelper jeg flinke Elisabeth i Gullfugl og håper på mange mennesker i dag!!!!

Og når vi snakker om flinke folk, det er veldig gøy å rusle rundt på messen og nyte synet av kjente ansikter og produkter.

Har også tatt en titt og spanet inn de gamle leverandørene mot noen for meg nyoppdagede. Og tror faktisk at denne gangen er det Hübsch som har fått min oppmerksomhet. Rent og fint og litt farger, legg spesielt merke til den fiiiiiiiine gyngestolen i lyseblått =)

Har også merket meg at Viking-garn som jeg har endel garn fra er eneleverandør på Debbie Bliss garn og deres organiske fairtrade bomull fantes i nydelige sommerfarger.

Dags for avgang messe =)

Ha en fantastisk lørdag!!!
Klem Kjersti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar