torsdag 5. januar 2012

Da er vi igang med 2012 =)

Foreløpig har det bare vært kjempemorsomt (kanskje fordi jeg ikke har startet med årsregnskapet ennå?)!!!

I går leverte jeg fra meg kjole til fine Ida som skal på nyttårsball på Berger skole i morgen, sen kveld på fin jente. Bare 6. og 7. klasse =)

Og sånn ble kjolen for de av dere som ikke har sett den før.
Jeg bare elsker sånn oppgaver!!!!

Før jul hadde jeg en tilsvarende oppgave med forklær til to jenter. Håper de ble glade =) For å få vist de frem måtte jeg få Linnea og Emma til å stille som modeller.
Og fra og med neste uke skal jeg gå på mønsterkonstruksjonskurs og da er jeg langt bedre rustet til å sy etter mål og ønske til både liten og stor =) Gleder meg sykt til det!!!!

Ha en fortsatt fin kveld!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar