lørdag 25. september 2010

Plutselig jobb!

Da var visst denne damen plutselig i jobb igjen og på Backe da gitt. Igjen =). Har fremdeles store visjoner om at jeg skal få et eget selskap til å gå bra (lansering på trappene), men det er vel lov å være realist og inse at det med stor sannsynlighet vil gå litt tid før det blir lønnsomt. I mellomtiden skal jeg la meg innspirere blandt alle de flotte varene hos Backe i Grensen! www.backeigrensen.no Det blir gøy og utfordrende og helt vannvittig annerledes enn noe jeg har gjort på veldig lenge. Kan vel tørre å påstå at dette er så langt unna regnskap som jeg kan forestille meg, men kanskje veldig i tråd med der jeg ser meg selv nå som jeg har hatt litt betenkningstid =)

I dag er det duket for BBV middag med ovnsbakt breiflabb og hvitløks scampi. Jentene baker sjokoladekake og en liten Brie ligger til lagring. Hvitvinen og boblene ligger til kjøling så det blir kanskje ett lite glass eller flere på oss voksne 8-).

Bordet er selvfølgelig dekket og denne damen er på rusleren inn i dusjen...

Ha en super helg!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar