onsdag 8. september 2010

Den store hagedagen og fantastiske svigerfedre!


Mandag var den store hagedagen hos fam Væge på Nesodden. Da ble gammelt rask og rusk kjørt på Teigen samtidig som vi fikk trimmet hekken, ryddet bringebærkjærr og røska opp litt av hvert i skråningen ned mot veien. Utrolig deilig!!!

Så tilbake til disse svigerfedrene. Jeg er faktisk så priviligert at når jeg reiser bort en uke på ferie så kommer jeg hjem til pergola på terassen, nytt gjerde og skrapet vegg. Helt utrolig fantastisk =). Endelig skal blåregnen få fortsette å vokse seg større.

Etter å ha tatt på visir selv i dag er nå klart for maling. Fra rødt til sort =) Er vannvittig spent på hvordan det blir, men lenge ønsket meg bort fra "farget" hus. Malerklærne er funnet frem, kanskje jeg skulle tatt de vinduskarmene inne også???

Ha en fantastisk dag!!!!

P.S. Fant forresten noen raringer i hagen som regelrett startet på toppen og spiste seg nedover!

1 kommentar:

  1. Oj, så spennende med ny husfarge! Gleder meg til å se:-) Sikker på at det blir bra!

    Klem fra A-B

    SvarSlett